( 03 / 2017 ) Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Elblągu ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Powiatowym Urzędzie Pracy w Elblągu
( 03 / 2017 ) Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Elblągu ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Powiatowym Urzędzie Pracy w Elblągu
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w styczniu 2017 r. w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych przekroczył 6%.
1. Określenie stanowiska urzędniczego:
Specjalista ds. programów – stażysta, Specjalista ds. programów w Centrum Aktywizacji Zawodowej Dział Programów Rynku Pracy ( 1 osoba / 1 etat )
(Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: marzec / kwiecień 2017 r.)
2. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe administracyjne, prawnicze lub ekonomiczne,
- 2 lata doświadczenie zawodowe,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (w tym programu Excel),
- dobry stan zdrowia,
- niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oraz zdolność do czynności prawnych, oraz korzystania z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia.
3. Wymagania dodatkowe:
- mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej,
- znajomość przepisów z zakresu ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
- umiejętność korzystania z przepisów prawa i rozporządzeń wykonawczych do Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
- znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
- umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej, komunikatywność, uprzejmość, zaangażowanie, odporność na stres, systematyczność, obowiązkowość, dokładność, odpowiedzialność, rzetelność.
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- wydawanie i przyjmowanie wniosków dot. prac subsydiowanych (np. prace interwencyjne, bon zatrudnieniowy, refundacja składek ZUS itp.),
- sporządzanie umów dotyczących w/w form wsparcia,
- obsługa interesantów,
- prowadzenie ewidencji spraw w zakresie obsługiwanego stanowiska,
- wystawianie zaświadczeń o pomocy de minimis,
- rozliczanie i monitorowanie zawartych umów,
- wykonywanie innych czynności potrzebnych do realizacji zadań urzędu zleconych przez kierownika działu,
- obsługa systemu informatycznego i wewnętrznej poczty elektronicznej.
5. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
lub za umyślne przestępstwo skarbowe oraz o zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- dokument poświadczający wykształcenie wyższe (kserokopia dyplomu),
- kopie świadectw pracy,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, uprawnieniach.
Wymagane dokumenty należy przesyłać pocztą na adres:
Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu, ul. Saperów 24, 82-300 Elbląg lub składać osobiście w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Elblągu, ul. Saperów 24 – sekretariat nr pokoju 102
w terminie od 23.02.2017 r. do 05.03.2017 r. w zamkniętych kopertach z następującą adnotacją:
„Nabór na stanowisko urzędnicze Specjalista ds. programów – stażysta, Specjalista ds. programów w Centrum Aktywizacji Zawodowej Dział Programów Rynku Pracy (1 osoba / 1 etat) do dnia 05.03.2017 r.”
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie urzędu przy ul. Saperów 24.
_______________________________________________________________________
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016, poz. 922) oraz z Ustawą z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016, poz. 902)”.
- Data utworzenia:
- 2017-02-23 14:58:27
- Autor:
- Zmodyfikował:
- Liczba wyświetleń:
- 8
- Wersja: