03/2013 Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Elblągu ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Powiatowym Urzędzie Pracy w Elblągu - Specjalista ds. programów
( 03 / 2013 ) Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy
w Elblągu
ogłasza nabór
na wolne stanowisko urzędnicze
w Powiatowym Urzędzie Pracy w Elblągu
1. Określenie stanowiska urzędniczego
Specjalista ds. programów ( 1 osoba )
2. Wymagania niezbędne
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe w zakresie: zarządzania projektami Unii Europejskiej ,
zarządzania i marketingu, ekonomicznym lub administracyjnym,
- 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie opracowywania programów, w celu
pozyskiwania środków finansowych, przygotowywania wniosków o dofinansowanie i zarządzanie
realizowanymi programami ( inicjowanie, koordynowanie i nadzór nad prawidłową realizacją
zadań merytorycznych ds. programów i projektów )
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera i podstawowych programów użytkowych oraz urządzeń audio-wizualnych,
- dobry stan zdrowia,
- niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oraz zdolność do czynności prawnych, oraz korzystania z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia.
3. Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów z zakresu ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
- znajomość ustawy o pomocy publicznej,
- znajomość ustawy prawo zamówień publicznych,
- znajomość zagadnień z zakresu Europejskiego Funduszu Społecznego,
- znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego,
- umiejętność nawiązywania kontaktów, komunikatywność, systematyczność, obowiązkowość, dokładność, samodzielność i jednocześnie umiejętność pracy w zespole,
- mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej, państwowej lub służbie cywilnej,
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- współudział w inicjowaniu projektów i programów z zakresu promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia, aktywizacji bezrobotnych i poszukujących pracy z wykorzystaniem badań i analiz lokalnego rynku pracy,
- opracowywanie programów w celu pozyskiwania funduszy z EFS oraz innych źródeł zewnętrznych na rzecz ograniczenia bezrobocia w mieście Elblągu i powiecie elbląskim,
- kompletowanie wniosków o dofinansowanie realizacji opracowywanych programów,
- nadzór pod względem merytorycznym i formalnym w zakresie wdrażanych programów oraz koordynowanie spraw w tym zakresie
- opracowywanie i udostępnianie statystyk i analiz dot. zachodzących zmian na lokalnym rynku pracy.
5. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe oraz o zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- dokument poświadczający wykształcenie wyższe (kserokopia dyplomu),
- kopie świadectw pracy,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, uprawnieniach
Wymagane dokumenty należy przesyłać pocztą na adres:
Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu, ul. Saperów 24, 82-300 Elbląg lub składać osobiście w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Elblągu, ul. Saperów 24 – sekretariat nr pokoju 102
w terminie od 04.06.2013 r. do 18.06.2013 r. w zamkniętych kopertach z następującą adnotacją:
„ Nabór na stanowisko urzędnicze Specjalista ds. programów do dnia 18.06.2013 r.”
_________________________________________________________________________________
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm. ) oraz z Ustawą z dn.21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz.1458 ze zm. ).
- Data utworzenia:
- 2013-06-04 14:13:26
- Autor:
- PUP Elbląg
- Zmodyfikował:
- Liczba wyświetleń:
- 11
- Wersja: